martes, 18 de noviembre de 2008

Serem record


Serem record
de la història

Una ventada a fora
la finestra de bat a bat
el cor encara amb força
un batec de vent constant
en el record de la història.

Serem record oblidat
oblidable només amb temps
“temps al temps”
que diuen els altres...

I tu en el record
de l’esguard constant.

T’he estimat amb tota la força
del jaç, del pit,
del voler estimat.

Del voler fer història
i el record perenne.

Però en va la tardor
se’n du l’amor,

el vent l’esquinça,
l’ofec l’abraça
amb delit voraç.

Som record
a la història

Anys que passen.

Un record fugaç.

4 comentarios:

Mel dijo...

A casa tornem a obrir el ulls devant la llum del teu text...

Yeral dijo...

Que ja hi passo per la Bresquilla, però a vegades em quedo sense paraules, sense alè, sense saber què dir davant d'aquests Bellíssims versos que ens dónes...

T'estimuuu... amb un "muuuuuu" com el d'una vaca molt grossa i molt gorda.

Joan Recordà i Pellicer dijo...

Jo tbé hi passo Helena per la Bresquilla i m'enamoro (de les poesies que em dediques: "record") encara més i més de la vida. Tota aquesta passió que hi vesses només se pot sostenir si al darrera hi ha fortalesa... el record és viu (això ja es veu ja!) però no aconseguirà endur-se't!

gràcies per questes perles!

una curiositat... la verificació de la paraula hi diu: "digui"

Helena Minuesa dijo...

Gràcies mel, yeral i tomàtic pel coratge per passejar-vos per aquí i encomanar-me tanta força.

una abraçada en temps de falta d'abraçades

helena

p.d.la meva paraula de verificació diu renesse...
pot traduir-se com "Renéixer"???