domingo, 23 de noviembre de 2008

Algunes coses que em fan feliç



1. veure entrar la llum tènue per la finestra de la meva habitació i sorprendre’m amb les formes que dibuixa la persiana a contrallum

2. escoltar les campanes de l’església de lluny, a vegades més a prop que altres, segons com bufi el vent


3. esmorzar amb la remor d’una màquina de cafè de lluny, un diari al davant, una llibreta de notes..

4. saludar els meus companys de feina amb el “què tal?” de cada dia, veure’ls contents amb ells mateixos, veure’ls contents de compartir l’estona amb mi.

5. fer el cafè de cada dia conjunt


6. sentir la veu de la meva mare, cuidant-me sempre: Com estàs? On dinaràs? Tens classe avui?

7. sentir la veu dels nens entrant al museu: una veu d’alegria juganera que sorprèn la buidor del claustre


8. tenir ganes de tenir un fill un dia i explicar-li contes de màgia i portar-lo al claustre per sentir la seva veu alegre també en el silenci que ha deixat la història

9. escoltar el soroll de les meves sabates quan passegen pel carrer: és una remor constant que em fa sentir viva



10. trucar als meus amics i que em sorprenguin amb alguna pregunta estúpida sense resposta, i que em convidin a sopar amb ells

11. imaginar-me un joc fantàstic en el qual s’ho puguin passar bé nens petits i grans

12. compartir un cafè de granja amb una bona amiga: sentir les seves mans com s’escalfen dins les meves

13. sentir un orgull profund en pensar en la meva família: els meu pares, les meves àvies, els meus cosins. La gent que m’ha cuidat tota la vida i no m’ha deixat caure

14. tenir ganes de viure amb amor intens cap a la gent que estimo

15. tenir ganes de tenir ganes

16. compartir un sopar entranyable en el que tots els dolors i maldecaps s’enfonsin

17. sentir una mà amiga a sobre l’espatlla amb un: “tot passarà”, “estic aquí”...

18. notar l’abraçada sincera i profunda d’una persona molt important per mi.

19. Pressentir que el cor batega a mil per hora i que podria escapar-se del pit en qualsevol moment

20. anar a dormir amb una espelma al costat que faci pampallugues i faci moure l’habitació al seu ritme

21. tancar els ulls poc a poc, amb la certesa de poder somiar el millor dels somnis possibles

22. tenir ganes d’escriure

23. poder expressar amb paraules el que em passa a dins del cor.

24. somriure sense esforços

25. xerrar de res i de tot amb la meva àvia mentre mengem sopa

26. poder dir que sóc afortunada i rica en amor

27. saber que tot està per fer i que la vida m’espera.

1 comentario:

Yeral dijo...

Coincideixo en 25 punts... Som germans.